Nutella star bread

Načež a protože měl Nutella bread ve zdejších končinách docela úspěch a chtěli jste po mně recept....tak jsem se k tomu po čtvrt roce konečně dokopala :D (čekajícím zájemcům se velice omlouvám).
Nutella bread je vlastně takový sladký chleba...no chleba je možná až moc silný výraz ...je to spíš taková velká sladká houska na trhání...to taky nezní zrovna dvakrát lákavě..ale nevadí, pojďme tomu říkat "nutelák" :D


 Možná jste teď zahlédli něco podobného (Beautiful bread) u jiných foodblogerů ..když probíhala únorová výzva The Daring bakers´ ...
Já mám recept z mé oblíbené stránky .. Handimania ( http://www.handimania.com/cooking/braided-nutella-star-bread.html ) tuhle stránku mám fakt hrozně ráda...jsou tam skvělé nápady, které dost často vypadají až neuvěřitelně dobře a nezvládnutelně...ale zdání klame (většinou :D ) ..jako například Nutella bread (aby jste to správně pochopili, tak nemyslím svůj výtvor, že by vypadal skvěle a nezvládnutelně...to jen ..že mi to tak přišlo, když jsem  poprvé uviděla obrázek "nuteláku" na Handimanii)..
Na tuhle stránku jsem vlastně přišla díky mé kamarádce Vendulce, která mi poslala právě odkaz na "nuteláka" ..a to pro mě znamenalo posunout se zase o level výš....za což jí patří velký dík ! :)

  No abych se dostala k tomu receptu :D


Ingredience : 

  • 450 g (4 hrnky) mouky + na posypání
  • 180 ml (¾ hrnku) mléka
  • 2 žloutky (bílků se nezbavujeme
  •  --> budeme s nimi natírat chlebík před pečením)
  • 8 g (1 ½ lžičky) aktivního sušeného droždí
  • 30 g (2 polévkové lžíce) másla
  • 70 g (⅓ hrnku) cukru
  • špetka soli
  • ...........
  • 200 g (asi 1 hrnek) nutelly

Postup...nejlepší asi bude, když se podíváte na video..než abych to složitě vysvětlovala, když by to ode mě stejně nakonec nikdo nepochopil, tak jak bych si přála :D
                https://www.youtube.com/watch?v=gKRASqpAGjY
Na videjku je všecko krásně vidět, takže neváhejte a pusťte se do toho...je to ízi bízi :D


Napište mi pak, jak se vám povedl ...případně nějaké vychytávky/ zlepšováky ;)


Ták hodně štěstí a ...Bon apetit ! 
                                                                     Ádios amígos :)



Komentáře

Oblíbené příspěvky