Apetit piknik 2014

21.července se konal už 4.ročník Apetit pikniku na kterém jsem se docela s podivem octla i já ..teda Michelle peče Kačen žere (: . I když je pravda, že hledali opravdové amatéry..tak se ani nedivím, že jsem se dostala mezi vyvolené ((:
    Když jsem se to dozvěděla, že jsem jako "vyvolená" (..to slovo se mi hrozně líbí ),tak jsem byla asi nejšťastnější v životě..no to je možná trochu moc, ale v tu chvíli mi to tak připadalo...pištěla jsem a smála se jak blázen... samozřejmě jsem to hned letěla oznámit celému FB světu...
   Musíte pochopit, že pro mě to bylo fakt něco neuvěřitelného...abych měla svůj "vlastní" STÁNEK a ještě k tomu v PRAZE , kde budu prodávat svoje pečeníčko ...ještě teď se mi tomu nechce věřit a to to mám už za sebou.

                                                                             ...

Přípravu jsem bohužel jako vždycky a na všechno.. nechala klasicky na poslední chvíli. A to jsem si slibovala, jak si všecko důkladně a hlavně dopředu zařídím.. cenovky, výzdobu, pevný seznam produktů, ceny... chtěla jsem si dokonce udělat nějakou skvělou zástěru nebo aspoň tričko s nápisem Michelle peče...atd. ..a taky vizitky :D. Ještě teď se směju, jak jsem byla naivní ..jako na jednu stranu je mi líto, že jsem tomu nedala víc času a úsilí, ale to bych prostě nebyla já ..abych všecko nehonila noc před akcí...

                                                                              ...

V pátek 20.6. v 8.00 jsem se vrhla do kuchyně a začala.. Čas nemilosrdně běžel.. a postupem  půlhodinek se začaly objevovat holé čoko cupcaky, cibulové páje, ovocný páj, tiramisu pak i shot of cream..které jsem vymýšlela za pochodu...a špenátové radosti..
V noci jsem vyráběla cenovky a sepsala seznam všech produktů --> složení, gramáž, alergeny a podobný věcičky.
Pak jsem taky vymýšlela.. s kým vůbec v tom stánku budu a jak se tam dostanu... moc pěkný, zařizovat si tyhle věci na poslední chvíli..ale to už je moje blbost :D
Nakonec mě zachránil můj úžasný bratr Márty.. který nejenom, že mě odvezl, ale byl tam se mnou po celou dobu a "přilákával" mi zákaznice :D


                                                                            ...
Sobota 21.6. 
 Cestou necestou v naší postarší červené dámě Felícii ..jsme dorazili na Karlínské náměstí, cestou jsme si ještě malinko zajeli..no není to nic moc v téhle době bez navigace (:
  Čas příjezdu si pamatuju dodneška 12.12 ...magické což ? ..No znamenalo to, že jsem měla čas do předání stánku ještě necelé dvě hodinky. Takže úplná parádička, zatím jsme si to s Mártym hezky celé prošli a potkali se s nečekaným dalším prodávajícím v našem stánku s Marťou, která to s námi vydržela až do 5.
...
...
Rodinka (:
...
 ..                                                 
                                                                             ... 

Bylo asi půl druhé a stánek už zel prázdnotou, tak jsme šli nanosit věci z auta. 
Ještě jsem neměla ani vybaleno a lidi už tam čekali a nakukovali.. ani mi pořádně nestačili dát čas ..abych si to na pultíku nějak naarnžovala :D
Do hodinky jsem měla skoro půl stánku pryč, protože já blbá, měla ceny hrozně nizučko a tak jsem je musela rapidně zvednout..abych nemusela jít hned dom :D



Celý den byl prostě kouzelný, všichni byli hrozně milí a usměvaví ... a to mě na tom bavilo ze všeho nejvíc.
Hrozně se mi líbilo, když šel někdo kolem, přečetl si název stánku a začal se smát.
Nebo když koukali..kdo je Michelle a kdo Kačen ..a ve stánku byla Michelle, Márty a Marťa ...no trošku jsme mátli.. Původně jsme měly být ve stánku já s Kačen, ale to nějak nedopadlo..

V půl osmé jsme to zabalili, nanosili zpátky do auta ..a s Mártym jsme se vrátili jako návštěvníci/ochutnávači.
Nakoupili jsme si, pojedli, popili, zaposlouchali se na koncertu Tata bojs a spokojení jeli dom. (:


                                                                               ...
...



                                                                                       Byl to prostě usměvavej den... (:










Komentáře

Oblíbené příspěvky