Jablečný crumble



                                                                               ...

   Tak u Pětníků na zahradě už taky střílej jabka k zemi a právě započala jabkozpracující sezóna (:
Zahrada už ne tak zasypaná, bedny nafutrovány,  jáma plná nahnilých kamarádů na které se nedostalo včas nebo je napadli vetřelci. ...no prostě jabka úplně všude..
  Jo kéž by nám v takovém množství rostly na zahradě třeba borůvky,mandarinky nebo manga (mmm..)
No tak tomu bohužel není ..tudíž se jablíčka musejí cpát do všeho...zatím mi to nevadí, ale přijde doba,kdy už toho bude asi dost .
  Kdybych popsala, jak vypadá můj denní jídelníček ...tak asi 3x denně se v něm objevují jablíčka v nejrůznějších formách... no popravdě poslední dobou do sebe cpu jenom jablečný dort od maminky (asi to znáte s pudingem a piškůtkama...klasickej, ale skvělej ! ) a zapíjím moštem :D .
Občas si dám jenom (jak řiká táta ten "nejjednodušší zákusek")...samotný jablko :))
  Tak už jsem začala vzpomínat a vyhledávat recepty..tak tu pro vás jeden mám na crumble...Původně jsem ho dělala asi před rokem z rebarbory a jednou i z jablek, ale nějak mě to neohromilo, protože ty jablka samy o sobě neměly moc výraznou chuť a nebyly ani trošku kyselé.
  No nicméně jsem se rozhodla to udělat znovu ..a to z jablek našich..a úspěch crumble sklidil veliký !! Až mě to samotnou překvapilo, jak z toho mamka byla unešená a táta pronesl, že je to lepší jak dort :D
Hlavně jsem si tento velmi "těžký" dezertík vybrala proto, že PŘÍPRAVA trvá asi 5 MINUT !!!


Ingredience :

7Og ovesných vloček
70g  třtinového cukru
50g  hladké mouky¨
50g  másla
3 hrnky na kostičky nakrájených jablek

Postup : Předehřejeme si troubu na 180 °C. Vločky,cukr a mouku smícháme v misce, máslo rozpustíme a přilijeme do směsi. Zamícháme, vznikne drobenka. Jablka poklademe do máslem vymazaných mističek nebo kastrolu (do čehokoliv, co se dá strčit do trouby) a posypeme drobenkou. Pečeme 20-25 minut. A to je všecko..rychlý což ?

                                                                                              Miluju tyhle jednoduchý věci (:



Krambl, crumble a zase krambl :D












Komentáře

Oblíbené příspěvky